

برگزار شده توسط : موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
سومین کنفرانس بینالمللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
تاریخ برگزاری : 27 بهمن ماه 1400
مدیریت بحران در روابطعمومی
ابراهیم متین سیرت , ولی مهدیپور
تغییر ناگهانی شدیدتر از حالت عادی و غافلگیری تهدیدآمیز از جمله معیارهای تعریف بحران هستند. گام اول در مدیریت بحران شناخت زمینههای بحران و گردآوری اطلاعات در زمینههای شکلگیری یا احتمال حادث شدند بحران است که، نیاز به واقعبینی دارد تا خوشبینی . بروز بحران در جوامع و سازمانها میتواند تابعی از شرایط ویژه، اضطراری و انحراف از برنامههای پیشبینی شده باشد. با این وجود معمولا میتوان با تجزیه و تحلیل منظم سیستمها نقاط بحرانی را شناسایی و نسبت به کور کردن آن اقدام نمود. علاوه بر این اندیشیدن قبل از بروز واقعه و ایجاد اتاق بحران و گزینش نیروهای انسانی مورد نظر میتواند در هنگام وجود مشکل راهگشا و چارهساز باشد. در سازمانها هر زمان بحرانی ظهور میکند این روابطعمومی است که با اطلاعرسانی و پاسخگویی مهار و هدایت اخبار و افکارعمومی را به دست میگیرد تا با عبور از بحرانهای موجود سازمان را از طریق ایجاد تفاهم به هدف اصلی، یعنی توسعه در ابعاد مختلف برساند. روابطعمومی در مواجهه با بحران در سازمان بهترین ابزار را یعنی، رسانههای گروهی و مطبوعات را در دست دارد.
روابطعمومی، مدیریت بحران، اطلاعرسانی، بحران و تصمیمگیری
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1400 , مدیریت بحران در روابطعمومی , سومین کنفرانس بینالمللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران

تاریخ برگزاری : 27 بهمن ماه 1400
تماس با ما
آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307
© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)