سومین کنفرانس بینالمللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
برگزار شده توسط: موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
تاریخ برگزاری : 27 بهمن 1400
چکیده در این مقاله ارتباط هنر و روابط عمومی و ضرورت و اهمیت ارتباط روابط عمومی و هنر مورد مطالعه قرار گرفته است. هدف از این مطالعه الزام وجود هنر در روابط عمومی همچنین لزوم روابط عمومی در هنر و جدایی ناپذیر بودن و در ارتباط بودن آنهاست. روش تحقیق در این مطالعه جستجو در پایگاههای مختلف، کتب، نظریه ها و مطالعات صورت گرفته میباشد. در این تحقیق نتیجه میگیریم علم و هنر جدایی ناپذیر است و یک متخصص روابط عمومی برای رسیدن به اهداف خود باید از هر دو بهرمند باشد. در واقع روابط عمومی به عنوان یک رشته ارتباطات هیچ مرزی ندارد.
واژههاي كليدي: روابط عمومی، هنر، ارتباطات، هنرمند، متخصص روابط عمومی، متقاعد سازی
برای لینکدهی به این مقاله از آدرس زیر استفاده نمایید:
برای ارجاع در منابع از عبارت زیر استفاده کنید:
نادری، مژگان، 1400، هنر و روابط عمومی، سومین کنفرانس بینالمللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران، https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr&aid=58570
دیگر مقالات این رویداد:
- نقش و مسئولیت رسانههای جمعی در مدیریت بیماری کرونا
علی انوار، محمد سلطانی فر، مریم آقازاده
- تاثیر رسانه های اجتماعی بر گسترش باور پذیری و اعتمادسازی در واکسیناسیون عمومی بیماری های همه گیر (مطالعه موردی واکسیناسیون کووید-19)
فرحناز مصطفوی کهنگی، سیده مریم نژاد مرعشی، منصوره رضوانی اصل
- روابط عمومی در بحران: تاثیر کرونا بر جایگاه روابط عمومی
یحیی احمدی، مسعود کریم خانی
- مدیریت بحران در روابطعمومی
ابراهیم متین سیرت، ولی مهدیپور
- نقش کمپین روابط عمومی اجتماعی در ترویج آموزش پایدار در مدیریت شهری
علیرضا شاهمیرزاد
- روابط عمومی در متاورس: آنچه باید بدانیم
یحیی احمدی، مسعود کریم خانی
تماس با ما
آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307
© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.1)