پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
  • آرشیو مقالات
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • پوستر
  • ساختار سازمانی
  • کمیته علمی
جستجوی مقالات
poster

سومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران

برگزار شده توسط: موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

تاریخ برگزاری : 27 بهمن 1400

برگزار شده توسط : موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

روابط عمومی در متاورس: آنچه باید بدانیم

نویسندگان:

یحیی احمدی، مسعود کریم خانی

دانلود فایل
چکیده

فناوری همواره به‌سرعت در حال رشد و تغییر بوده است. امروزه شاهد نوآوری‌هایی هستیم که قبلاً غیرقابل‌تصور بودند. پیشرفت‌های فناوری، فرصت‌ها و چالش‌های برابری را برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها ایجاد کرده است. همان‌گونه که شبکه‌های اجتماعی فرصت‌های برابری را برای ارتباط با مخاطبان هدف ایجاد کرد به‌نحوی‌که در سال 2020 میلادی بیش از نیمی از بودجه تبلیغات سازمان‌ها و کسب‌وکارها، صرف تبلیغات آنلاین شد. بنابراین تکامل اینترنت اهمیت زیادی برای روابط عمومی ‌ها دارد و ظهور وب3 و به دنبال آن، متاورس نیز به یک مقوله بااهمیت مبدل گشته است. اگر شبکه‌های اجتماعی ابزار ارتباطی مهمی بوده‌اند، پس متاورس می‌تواند نسل بعدی ارتباطات باشد. متاورس یک موضوع دشوار است که ساده انگاشته می‌شود، چون هنوز به‌صورت کامل و کاربردی وجود ندارد. اشتغال در دنیای مجازی یکی از اصطلاحاتی خواهد بود که در آینده نه‌چندان دور و با توسعه متاورس رواج خواهد یافت و فرصتی را برای ایجاد روابط عمومی متاورس فراهم خواهد کرد، لذا سازمان‌ها و کسب‌وکارها علاوه بر سرمایه‌گذاری برای توسعه متاورس و آینده‌نگری برای تولید محصولاتی که قابلیت عرضه در این دنیا را داشته باشند با چالشی بزرگ‌تری روبرو خواهند بود و آن چیزی نیست جز داشتن یک تیم حرفه‌ای از کارشناسان روابط عمومی متاورس برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان و عرضه خدمات و محصولات در دنیایی که مردم در آن به دنبال خلاقیت و نوآوری هستند و شیوه‌های رایج تعامل و بازاریابی دیگر برای مردم جلب‌توجه نخواهد کرد.

کلیدواژه‌ها

روابط عمومی، متاورس، وب3، ارتباط، خلاقیت

لینک ثابت

برای لینک‌دهی به این مقاله از آدرس زیر استفاده نمایید:

https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr&aid=58572
نحوه استناد به مقاله

برای ارجاع در منابع از عبارت زیر استفاده کنید:
احمدی، یحیی، کریم خانی، مسعود، 1400، روابط عمومی در متاورس: آنچه باید بدانیم، سومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران، https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr&aid=58572

OpenAccess
مقاله فوق علاوه بر این پایگاه در پایگاه OpenAccess.ir نیز نمایه شده است http://openaccess.ir/c/nipr/paper_58572
مشاهده همه مقالات رویداد Poster
دیگر مقالات این رویداد:
  • تاثیر رسانه های اجتماعی بر گسترش باور پذیری و اعتمادسازی در واکسیناسیون عمومی بیماری های همه گیر (مطالعه موردی واکسیناسیون کووید-19)

    فرحناز مصطفوی کهنگی، سیده مریم نژاد مرعشی، منصوره رضوانی اصل

  • نقش رسانه های جهان و ایران در افزایش آگاهی بهداشت عمومی، بحران و هراس های اجتماعی در طول همه گیری کرونا

    مجید امینی خوراسگانی

  • نقش کمپین روابط‌ عمومی اجتماعی در ترویج آموزش پایدار در مدیریت شهری

    علیرضا شاهمیرزاد

  • هنر و روابط عمومی

    مژگان نادری

  • مدیریت بحران در روابط‌عمومی

    ابراهیم متین سیرت، ولی مهدی‌پور

  • بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر حکمرانی خوب شهری با رویکرد هوشمندسازی شهری در اصفهان

    فرحناز مصطفوی کَهنگی، رزیتا توکلی فارسانی، مژده عینی

تماس با ما


 آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307

© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.1)