پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • پوستر
  • ساختار سازمانی
  • کمیته علمی

برگزار شده توسط : موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو


سومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران

تاریخ برگزاری : 27 بهمن ماه 1400


تاریخ برگزاری : 27 بهمن ماه 1400

نقش کمپین روابط‌ عمومی اجتماعی در ترویج آموزش پایدار در مدیریت شهری

نویسندگان :

علیرضا شاهمیرزاد

دانلود فایل   
چکیده

این مقاله ویژگی‌های کمپین اجتماعی روابط عمومی با هدف افزایش آگاهی شهروندان در محیط شهری را نشان می‌دهد. برای اولین بار کمپین های روابط عمومی مربوط به تزیین محیط شهری اختصاص‌داده‌شده به رویدادهای یاد بود، اقدامات حفاظت از محیط‌زیست و مسائل اجتماعی از موضع آموزش برای توسعه پایدار مورد بررسی قرار گرفته ‌است. منطقه شهری دلالت بر تشویق محیط‌های تجدید شده، نوسازی شده، تغییر یافته، تجدید ساختار شده و تجدید ساختار شده ضروری برای اختلاط شهروندان دارد. این بدان معنی است که تجزیه و تحلیل منطقه شهری بر مطالعه موضوعات مربوط به تاریخ ، هنر ، مسائل فوری اجتماعی داخلی و مشکلات محیط طبیعی تمرکز می‌کند. آموزش برای توسعه پایدار یک فرصت عالی برای ارائه دانش به روش نرم به شهروندان، علاوه بر آموزش سنتی سخت در محیط شهری است. روش‌های مورد استفاده در طول کار بر روی این مقاله جامع هستند. آن‌ها شامل مشاهده، تجزیه و تحلیل، ترکیب، توصیف و مصاحبه هستند. در نتیجه مطالعه مسائل ذکر شده ، نتیجه زیر حاصل شد. منطقه شهری یک بستر ایده‌آل برای جلب توجه شهروندان خود از طریق تزیین موضوعی شهر است که دانش آن‌ها را گسترش می‌دهد، آن‌ها را متقاعد کننده‌تر می‌کند و در نتیجه بهبود رفتار آن‌ها را پرورش می‌دهد. اطلاعاتی که به صورت جانبی درک می‌شوند، بهتر به خاطر سپرده می‌شوند و بیشتر در حافظه ذخیره می‌شوند. شهروندان نسبت به هر گونه اطلاعاتی که مقامات شهر به آن‌ها ارائه می‌دهند، حساس‌تر می‌شوند.

کليدواژه ها

روابط‌عمومی ، کمپین ، مدیریت شهری ، محیط شهری.

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1400 , نقش کمپین روابط‌ عمومی اجتماعی در ترویج آموزش پایدار در مدیریت شهری , سومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران


سومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
تاریخ برگزاری : 27 بهمن ماه 1400
آرشیو کلیه مقالات این رویداد
دیگر مقالات این رویداد
  • تاثیر رسانه های اجتماعی بر گسترش باور پذیری و اعتمادسازی در واکسیناسیون عمومی بیماری های همه گیر (مطالعه موردی واکسیناسیون کووید-19)
  • مطالعه موردی نحوه بازنمایی ظرفیت های کشاورزی ایران (گزارش های بخش خبری 21 شبکه اول سیما)
  • نقش و مسئولیت رسانه‌های جمعی در مدیریت بیماری کرونا
  • روابط عمومی در بحران: تاثیر کرونا بر جایگاه روابط عمومی
  • بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر حکمرانی خوب شهری با رویکرد هوشمندسازی شهری در اصفهان
  • نقش رسانه های جهان و ایران در افزایش آگاهی بهداشت عمومی، بحران و هراس های اجتماعی در طول همه گیری کرونا
  • روابط عمومی در متاورس: آنچه باید بدانیم
  • هنر و روابط عمومی
  • روابط عمومی و نقش آن در مدیریت بحران
  • تماس با ما


     آدرس دبیرخانه:
    اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
    تلفن تماس:
    19- 37779914 (031)
    داخلی 307

    © کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)