پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
  • آرشیو مقالات
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی
جستجوی مقالات
poster

چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران

برگزار شده توسط: دانش پژوهان

تاریخ برگزاری : 22 تير 1402

برگزار شده توسط : دانش پژوهان

ارتباطات بازاریابی دیجیتال

نویسندگان:

محمدعلی قادری، عباس زمانی

دانلود فایل
چکیده

گسترش فناوری اطلاعات تحولات زیادی بر بخش های مختلف از جمله حوزه بازاریابی و تبلیغات ایجاد نموده است و باعث اضافه شدن مفاهیمی چون بازاریابی دیجیتال به ادبیات حوزه بازاریابی شده است. پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباطات بازاریابی دیجیتال انجام شده است. این پژوهش از نوع توصیفی بوده و با مروری بر پژوهش های انجام شده داخلی و خارجی در مورد ارتباطات و استراتژی های مورد استفاده برای آن در بازاریاب دیجیتال انجام شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که در بازاریابی دیجیتال علاوه بر محتوای تبلیغات ، ارتباطات و استراتژی های ارتباطات نیز تاثیر بسیار زیادی در معرفی برند و هچنین جذب بازار و مزیت های رقابتی آن دارد. در بازاریابی دیجیتال انواع ارتباطات از جمله تعاملات در شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی، ارتباط از طریق موتورهای جستجو ، ارتباطات افلاین همانند ایمیل و ارتباطات مخفی همچون کرم های تبلیغاتی وجود دارد که جهت افزایش آگاهی، تعامل، تجربه، کسب یا حفظ مشتری کاربرد دارند.

کلیدواژه‌ها

بازاریابی ، بازیاریابی دیجیتال، ارتباطات

لینک ثابت

برای لینک‌دهی به این مقاله از آدرس زیر استفاده نمایید:

https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr4&aid=58591
نحوه استناد به مقاله

برای ارجاع در منابع از عبارت زیر استفاده کنید:
قادری، محمدعلی، زمانی، عباس، 1402، ارتباطات بازاریابی دیجیتال، چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران، https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr4&aid=58591

OpenAccess
مقاله فوق علاوه بر این پایگاه در پایگاه OpenAccess.ir نیز نمایه شده است http://openaccess.ir/c/nipr4/paper_58591
مشاهده همه مقالات رویداد Poster
دیگر مقالات این رویداد:
  • رابطه بین روابط عمومی الکترونیک در سازمان با عملکرد سازمان در شهرداری ها

    عبدل رامشک

  • بررسی چالش ها و موانع نهادینه سازی رسانه اجتماعی در سازمان های دولتی

    نازنین سادات جعفری ششمد، علی جعفری

  • شناسایی عوامل اقتضایی تاثیر گذار بر مدیریت رسانه

    محمدعلی قادری، مسعود بهرام ارجاوند

  • روابط عمومی هوشمند

    حسین ناصری

  • ارتقا سلامت از طریق دانایی

    یحیی احمدی، مسعود کریم خانی

  • مروری بر اهمیت رفتار توده ای و توجه به آن در طراحی فضاهای عمومی شهری

    محمد فرید فریرزاده، روح اله رحیمی

تماس با ما


 آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307

© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.1)