پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی

برگزار شده توسط : دانش پژوهان


چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران

تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402


تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402

ارتباطات بازاریابی دیجیتال

نویسندگان :

محمدعلی قادری , عباس زمانی

دانلود فایل   
چکیده

گسترش فناوری اطلاعات تحولات زیادی بر بخش های مختلف از جمله حوزه بازاریابی و تبلیغات ایجاد نموده است و باعث اضافه شدن مفاهیمی چون بازاریابی دیجیتال به ادبیات حوزه بازاریابی شده است. پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباطات بازاریابی دیجیتال انجام شده است. این پژوهش از نوع توصیفی بوده و با مروری بر پژوهش های انجام شده داخلی و خارجی در مورد ارتباطات و استراتژی های مورد استفاده برای آن در بازاریاب دیجیتال انجام شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که در بازاریابی دیجیتال علاوه بر محتوای تبلیغات ، ارتباطات و استراتژی های ارتباطات نیز تاثیر بسیار زیادی در معرفی برند و هچنین جذب بازار و مزیت های رقابتی آن دارد. در بازاریابی دیجیتال انواع ارتباطات از جمله تعاملات در شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی، ارتباط از طریق موتورهای جستجو ، ارتباطات افلاین همانند ایمیل و ارتباطات مخفی همچون کرم های تبلیغاتی وجود دارد که جهت افزایش آگاهی، تعامل، تجربه، کسب یا حفظ مشتری کاربرد دارند.

کليدواژه ها

بازاریابی ، بازیاریابی دیجیتال، ارتباطات

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1402 , ارتباطات بازاریابی دیجیتال , چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران


چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران
تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402
آرشیو کلیه مقالات این رویداد
دیگر مقالات این رویداد
  • چرایی تاثیر اهمیت روابط عمومی بر شاخص های اقتصادی شرکت ها (مورد پژوهش: شرکت برق منطقه ای خراسان)
  • شناسایی عوامل اقتضایی تاثیر گذار بر مدیریت رسانه
  • ارتقا سلامت از طریق دانایی
  • مروری بر اهمیت رفتار توده ای و توجه به آن در طراحی فضاهای عمومی شهری
  • هوش مصنوعی و آینده روابط عمومی:قوتها ، ضعفها ،تهدیدها و فرصت‌ها
  • بررسی چالش ها و موانع نهادینه سازی رسانه اجتماعی در سازمان های دولتی
  • روابط عمومی و هوش مصنوعی: یک رابطه در حال ظهور
  • روابط عمومی در شهرهای هوشمند و ارتقا سلامت و رفاه اجتماعی
  • رابطه بین روابط عمومی الکترونیک در سازمان با عملکرد سازمان در شهرداری ها
  • نقش های ارتباطات در روابط محیط زیست و انسان و تغییرات آنها با فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • تماس با ما


     آدرس دبیرخانه:
    اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
    تلفن تماس:
    19- 37779914 (031)
    داخلی 307

    © کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)