چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران
برگزار شده توسط: دانش پژوهان
تاریخ برگزاری : 22 تير 1402
گسترش فناوری اطلاعات تحولات زیادی بر بخش های مختلف از جمله حوزه بازاریابی و تبلیغات ایجاد نموده است و باعث اضافه شدن مفاهیمی چون بازاریابی دیجیتال به ادبیات حوزه بازاریابی شده است. پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباطات بازاریابی دیجیتال انجام شده است. این پژوهش از نوع توصیفی بوده و با مروری بر پژوهش های انجام شده داخلی و خارجی در مورد ارتباطات و استراتژی های مورد استفاده برای آن در بازاریاب دیجیتال انجام شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که در بازاریابی دیجیتال علاوه بر محتوای تبلیغات ، ارتباطات و استراتژی های ارتباطات نیز تاثیر بسیار زیادی در معرفی برند و هچنین جذب بازار و مزیت های رقابتی آن دارد. در بازاریابی دیجیتال انواع ارتباطات از جمله تعاملات در شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی، ارتباط از طریق موتورهای جستجو ، ارتباطات افلاین همانند ایمیل و ارتباطات مخفی همچون کرم های تبلیغاتی وجود دارد که جهت افزایش آگاهی، تعامل، تجربه، کسب یا حفظ مشتری کاربرد دارند.
بازاریابی ، بازیاریابی دیجیتال، ارتباطات
برای لینکدهی به این مقاله از آدرس زیر استفاده نمایید:
برای ارجاع در منابع از عبارت زیر استفاده کنید:
قادری، محمدعلی، زمانی، عباس، 1402، ارتباطات بازاریابی دیجیتال، چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران، https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr4&aid=58591
دیگر مقالات این رویداد:
- رابطه بین روابط عمومی الکترونیک در سازمان با عملکرد سازمان در شهرداری ها
عبدل رامشک
- بررسی چالش ها و موانع نهادینه سازی رسانه اجتماعی در سازمان های دولتی
نازنین سادات جعفری ششمد، علی جعفری
- شناسایی عوامل اقتضایی تاثیر گذار بر مدیریت رسانه
محمدعلی قادری، مسعود بهرام ارجاوند
- روابط عمومی هوشمند
حسین ناصری
- ارتقا سلامت از طریق دانایی
یحیی احمدی، مسعود کریم خانی
- مروری بر اهمیت رفتار توده ای و توجه به آن در طراحی فضاهای عمومی شهری
محمد فرید فریرزاده، روح اله رحیمی
تماس با ما
آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307
© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.1)