

برگزار شده توسط : دانش پژوهان
چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران
تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402
روابط بین استفاده از شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در مطالعه شرکت نورنگار
شبنم درخشان
تحولات زیادي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات رخ داده و در طی زمان استفاده از نوآوريهاي جدید گسترش یافته و سازمانهاي مختلف را بر آن داشته تا خود را با شرایط نوینی که رقابت را تشدید کردهاست هموار سازند. مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري یک فلسفه و استراتژي تجاري است که به وسیله زیرساخت فناوري، قوانین تجاري، فرایندها و ویژگیهاي تجاري حمایت میشود و به نحوي طراحی شدهاست تا مشتریان با یکدیگر گفتوگوي گروهی داشته باشند. مدیران امروزي با تکنولوژيهاي نوظهوري مثل شبکههاي اجتماعی مواجه هستند که به وسیله پردازش و توسعه آنها میتوانند رابطهمداري با مشتري را با قدرت بیشتري پرورش دهند. براین اساس، هدف این تحقیق بررسی روابط بین استفاده از شبکه هاي اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان)CRM )در مطالعه شرکت نورنگار میباشد. جامعه آماري تحقیق حاضر، مشتریان و کارمندان فروشگاه نور نگار می باشد. جهت جمعآوري دادهها از پرسشنامه استفاده گردید و به منظور تجزیهوتحلیل دادهها از نرمافزار Spss استفادهشد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار رابطه دارند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند تنوع و گستردگی شبکههاي اجتماعی و شرکت نورنگار پیش بینی می کند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند اعتماد داشتن به شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار پیش بینی می کند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند اطلاع رسانی و ارتباط آسان شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار پیش بینی می کند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند میزان و نوع استفاده شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار پیش بینی می کن
شبکه های اجتماعی، مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)، شرکت نورنگار، رسانه
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1402 , روابط بین استفاده از شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در مطالعه شرکت نورنگار , چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران

تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402
تماس با ما
آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307
© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)