پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
  • آرشیو مقالات
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی
جستجوی مقالات
poster

چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران

برگزار شده توسط: دانش پژوهان

تاریخ برگزاری : 22 تير 1402

برگزار شده توسط : دانش پژوهان

روابط بین استفاده از شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در مطالعه شرکت نورنگار

نویسندگان:

شبنم درخشان

دانلود فایل
چکیده

تحولات زیادي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات رخ داده و در طی زمان استفاده از نوآوريهاي جدید گسترش یافته و سازمانهاي مختلف را بر آن داشته تا خود را با شرایط نوینی که رقابت را تشدید کردهاست هموار سازند. مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري یک فلسفه و استراتژي تجاري است که به وسیله زیرساخت فناوري، قوانین تجاري، فرایندها و ویژگیهاي تجاري حمایت میشود و به نحوي طراحی شدهاست تا مشتریان با یکدیگر گفتوگوي گروهی داشته باشند. مدیران امروزي با تکنولوژيهاي نوظهوري مثل شبکههاي اجتماعی مواجه هستند که به وسیله پردازش و توسعه آنها میتوانند رابطهمداري با مشتري را با قدرت بیشتري پرورش دهند. براین اساس، هدف این تحقیق بررسی روابط بین استفاده از شبکه هاي اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان)CRM )در مطالعه شرکت نورنگار میباشد. جامعه آماري تحقیق حاضر، مشتریان و کارمندان فروشگاه نور نگار می باشد. جهت جمعآوري دادهها از پرسشنامه استفاده گردید و به منظور تجزیهوتحلیل دادهها از نرمافزار Spss استفادهشد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار رابطه دارند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند تنوع و گستردگی شبکههاي اجتماعی و شرکت نورنگار پیش بینی می کند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند اعتماد داشتن به شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار پیش بینی می کند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند اطلاع رسانی و ارتباط آسان شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار پیش بینی می کند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند میزان و نوع استفاده شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار پیش بینی می کن

کلیدواژه‌ها

شبکه های اجتماعی، مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)، شرکت نورنگار، رسانه

لینک ثابت

برای لینک‌دهی به این مقاله از آدرس زیر استفاده نمایید:

https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr4&aid=58593
نحوه استناد به مقاله

برای ارجاع در منابع از عبارت زیر استفاده کنید:
درخشان، شبنم، 1402، روابط بین استفاده از شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در مطالعه شرکت نورنگار، چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران، https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr4&aid=58593

OpenAccess
مقاله فوق علاوه بر این پایگاه در پایگاه OpenAccess.ir نیز نمایه شده است http://openaccess.ir/c/nipr4/paper_58593
مشاهده همه مقالات رویداد Poster
دیگر مقالات این رویداد:
  • روابط عمومی و هوش مصنوعی: یک رابطه در حال ظهور

    علی نیرویی

  • عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی

    مجید تابنده

  • شناسایی شیوه های موثر برای توانمندسازی کاربران برای ارتقای امنیت فرهنگی

    علی میربیک سبزواری، فائزه تقی پور، رضا اسماعیلی

  • ارتباطات بازاریابی دیجیتال

    محمدعلی قادری، عباس زمانی

  • نقش مدیریت رسانه های اجتماعی در گسترش فرهنگ رسانه

    محمدعلی قادری، عباس زمانی

  • ارتقا سلامت از طریق دانایی

    یحیی احمدی، مسعود کریم خانی

تماس با ما


 آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307

© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.1)