پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی

برگزار شده توسط : دانش پژوهان


چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران

تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402


تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402

روابط بین استفاده از شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در مطالعه شرکت نورنگار

نویسندگان :

شبنم درخشان

دانلود فایل   
چکیده

تحولات زیادي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات رخ داده و در طی زمان استفاده از نوآوريهاي جدید گسترش یافته و سازمانهاي مختلف را بر آن داشته تا خود را با شرایط نوینی که رقابت را تشدید کردهاست هموار سازند. مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري یک فلسفه و استراتژي تجاري است که به وسیله زیرساخت فناوري، قوانین تجاري، فرایندها و ویژگیهاي تجاري حمایت میشود و به نحوي طراحی شدهاست تا مشتریان با یکدیگر گفتوگوي گروهی داشته باشند. مدیران امروزي با تکنولوژيهاي نوظهوري مثل شبکههاي اجتماعی مواجه هستند که به وسیله پردازش و توسعه آنها میتوانند رابطهمداري با مشتري را با قدرت بیشتري پرورش دهند. براین اساس، هدف این تحقیق بررسی روابط بین استفاده از شبکه هاي اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان)CRM )در مطالعه شرکت نورنگار میباشد. جامعه آماري تحقیق حاضر، مشتریان و کارمندان فروشگاه نور نگار می باشد. جهت جمعآوري دادهها از پرسشنامه استفاده گردید و به منظور تجزیهوتحلیل دادهها از نرمافزار Spss استفادهشد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار رابطه دارند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند تنوع و گستردگی شبکههاي اجتماعی و شرکت نورنگار پیش بینی می کند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند اعتماد داشتن به شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار پیش بینی می کند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند اطلاع رسانی و ارتباط آسان شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار پیش بینی می کند. مولفه هاي مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري می توانند میزان و نوع استفاده شبکههاي اجتماعی و مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري شرکت نورنگار پیش بینی می کن

کليدواژه ها

شبکه های اجتماعی، مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)، شرکت نورنگار، رسانه

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1402 , روابط بین استفاده از شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در مطالعه شرکت نورنگار , چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران


چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران
تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402
آرشیو کلیه مقالات این رویداد
دیگر مقالات این رویداد
  • عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی
  • رابطه بین روابط عمومی الکترونیک در سازمان با عملکرد سازمان در شهرداری ها
  • شناسایی شیوه های موثر برای توانمندسازی کاربران برای ارتقای امنیت فرهنگی
  • روابط عمومی و هوش مصنوعی: یک رابطه در حال ظهور
  • رهبری دیجیتال در روابط عمومی ها و سازمانهای رسانه ای
  • ارتقا سلامت از طریق دانایی
  • نقش روابط عمومی و ارتباطات در کنترل تورم نظام سلامت
  • تاثیر فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها (مطالعه موردی: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان‌های فارس و بوشهر)
  • چرایی تاثیر اهمیت روابط عمومی بر شاخص های اقتصادی شرکت ها (مورد پژوهش: شرکت برق منطقه ای خراسان)
  • روابط عمومی هوشمند
  • تماس با ما


     آدرس دبیرخانه:
    اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
    تلفن تماس:
    19- 37779914 (031)
    داخلی 307

    © کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)