چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران
برگزار شده توسط: دانش پژوهان
تاریخ برگزاری : 22 تير 1402
چرایی تاثیر اهمیت روابط عمومی بر شاخص های اقتصادی شرکت ها (مورد پژوهش: شرکت برق منطقه ای خراسان)
نویسندگان:
مجید تابنده
دانلود فایلامروزه نقش ارتباطات و روابط عمومی دراستراتژی سازمان، نقشی موثرقلمداد میشود و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکتهای علمی و حرفهای از مشخصههای جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات قلمداد می شود. روابط عمومی صاحب سبک، به عنوان حلقه اصلی ارتباطات میان مدیران، کارکنان و جامعه، مسئولیتی خطیر به عهده دارد. از زمانی که روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مدیریت و بخشی از نظام رسانه ای مطرح شده، اهمیت آن در مسئولیت ارتباطی سازمانها، بنگاه های اقتصادی و نهاد های فرهنگی اجتماعی نمود تازهای پیدا کرده است. بدون تردید کارشناسان و متخصصان روابط عمومی ها در شرکت برق منطقه ای خراسان به عنوان کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع رسانی با استفاده از ابزار هنر و بهره وری از دانش گرافیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی؛ نقش تعیین کنندهای در افزایش شاخص های اقتصادی دارند.
روابط عمومی، شاخص اقتصادی، ارتباط سازمانی
برای لینکدهی به این مقاله از آدرس زیر استفاده نمایید:
برای ارجاع در منابع از عبارت زیر استفاده کنید:
تابنده، مجید، 1402، چرایی تاثیر اهمیت روابط عمومی بر شاخص های اقتصادی شرکت ها (مورد پژوهش: شرکت برق منطقه ای خراسان)، چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران، https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr4&aid=58605
دیگر مقالات این رویداد:
- روابط عمومی هوشمند
حسین ناصری
- بکارگیری اهداف هوش مصنوعی در ویژن های روابط عمومی
مجید تابنده
- روابط عمومی در شهرهای هوشمند و ارتقا سلامت و رفاه اجتماعی
یحیی احمدی، مسعود کریم خانی
- روابط عمومی و هوش مصنوعی: یک رابطه در حال ظهور
علی نیرویی
- شناسایی عوامل اقتضایی تاثیر گذار بر مدیریت رسانه
محمدعلی قادری، مسعود بهرام ارجاوند
- نقش های ارتباطات در روابط محیط زیست و انسان و تغییرات آنها با فناوری اطلاعات و ارتباطات
شهرزاد فرد اکبری
تماس با ما
آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307
© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.1)