پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی

برگزار شده توسط : دانش پژوهان


چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران

تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402


تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402

روابط عمومی هوشمند

نویسندگان :

حسین ناصری

دانلود فایل   
چکیده

The core of the interaction of the organization or institutions is public relations. In fact, this part of the institutions by spreading news and information, and communicating with various users in an organizational and organizational way, is trying to replace and organize the relevant information. Therefore, if public relations fails to interact with users, employees, investors, the general public, etc., it is coherent and prosperous. The whole organization will fail. With the emergence of artificial intelligence and the creation of many facilities in different affairs that public relations can also benefit. It can be stated that this emerging technology has also led to competition between organizations. Because using this technology can transmit speed and information, and comfort in institutions. Thus, using artificial intelligence, in addition to the satisfaction of users at the macro level, will lead to pride and ease of administrative affairs. Therefore, despite the various technologies, it is public relations that it can use artificial intelligence in terms of intelligence and taste as well as the organization s budget to improve the quality of its work as well as users satisfaction. In fact, public relations can help to attract audiences and advance the important goals of the organization or institution around the world. Natural Language Processing (NLP), Natural Language Understanding, Natural Language Production Technology (NLG) are among the day -to -day technologies in artificial intelligence that can help public relations in interaction between individuals and ease of communication. Therefore, public relations will be updated by understanding the applications and instances of this technology for organizational goals.

کليدواژه ها

Public Relations, Artificial Intelligence, Dissemination, Data, Information, Natural Language

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1402 , روابط عمومی هوشمند , چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران


چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران
تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402
آرشیو کلیه مقالات این رویداد
دیگر مقالات این رویداد
  • روابط عمومی در شهرهای هوشمند و ارتقا سلامت و رفاه اجتماعی
  • تاثیر فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها (مطالعه موردی: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان‌های فارس و بوشهر)
  • ارتقا سلامت از طریق دانایی
  • هوش مصنوعی و آینده روابط عمومی:قوتها ، ضعفها ،تهدیدها و فرصت‌ها
  • نقش فناوری‌های نوین رسانه در اقتصاد کشور
  • نقش های ارتباطات در روابط محیط زیست و انسان و تغییرات آنها با فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • رابطه بین روابط عمومی الکترونیک در سازمان با عملکرد سازمان در شهرداری ها
  • نقش مدیریت رسانه های اجتماعی در گسترش فرهنگ رسانه
  • بررسی چالش ها و موانع نهادینه سازی رسانه اجتماعی در سازمان های دولتی
  • نقش روابط عمومی و ارتباطات در کنترل تورم نظام سلامت
  • تماس با ما


     آدرس دبیرخانه:
    اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
    تلفن تماس:
    19- 37779914 (031)
    داخلی 307

    © کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)