پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی

برگزار شده توسط : دانش پژوهان


چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران

تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402


تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402

رهبری دیجیتال در روابط عمومی ها و سازمانهای رسانه ای

نویسندگان :

شهناز علی محمدی

دانلود فایل   
چکیده

هر روز که می گذرد به تعبیر مک لوهان در خصوص دهکده جهانی نزدیک تر می شویم و این مفهوم با مصداقهایی عینی بیش از پیش برایمان ملموس تر می گردد. مشاغل، ابزارها و حتی هویت ها دستخوش تغییر جدی و چالشی می شوند. دهکده جهانی که بر بستری دیجیتالی درحال ایجاد و تکامل است، نیازمند رهبران دیجیتال توانمند می باشد. رمز موفقیت و برگ برنده سازمانها، بویژه سازمانهای رسانه ای و روابط عمومی ها که به نوعی سازمان رسانه ای محسوب می شوند، همانا برخورداری از مدیران و رهبران دیجیتال در سازمانهای رسانه ای به عنوان مهم ترین مولفه های مدیریت است. هدف از این مقاله، بررسی روند تکامل مفهوم رهبری دیجیتال، مولفه های رهبری دیجیتال، احصاء میزان توجه مطالعات و پژوهشهای علمی جهانی به مقوله رهبری دیجیتال و بیان ویژگیهای رهبران دیجیتال است. روش پژوهش: این پژوهش از جمله تحقیقات توصیفی- تفسیری است که با روش مطالعه اسنادی صورت گرفته است. در این پژوهش از تحلیل محتوای سیستماتیک مرور ادبیات به عنوان رویکرد تحقیق استفاده شده است. این پژوهش در مدت پنج ماه و با مطالعه وبررسی مقالات،کتب و پایگاههای اطلاعاتی ملی و بین المللی انجام گرفته است.

کليدواژه ها

رهبری دیجیتال، تحول دیجیتال، سازمانهای رسانه ای، رسانه های نوین

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1402 , رهبری دیجیتال در روابط عمومی ها و سازمانهای رسانه ای , چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران


چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران
تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402
آرشیو کلیه مقالات این رویداد
دیگر مقالات این رویداد
  • روابط عمومی در شهرهای هوشمند و ارتقا سلامت و رفاه اجتماعی
  • نقش روابط عمومی و ارتباطات در کنترل تورم نظام سلامت
  • نقش مدیریت رسانه های اجتماعی در گسترش فرهنگ رسانه
  • روابط عمومی هوشمند
  • نقش های ارتباطات در روابط محیط زیست و انسان و تغییرات آنها با فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • چرایی تاثیر اهمیت روابط عمومی بر شاخص های اقتصادی شرکت ها (مورد پژوهش: شرکت برق منطقه ای خراسان)
  • بکارگیری اهداف هوش مصنوعی در ویژن های روابط عمومی
  • شناسایی شیوه های موثر برای توانمندسازی کاربران برای ارتقای امنیت فرهنگی
  • عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی
  • تماس با ما


     آدرس دبیرخانه:
    اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
    تلفن تماس:
    19- 37779914 (031)
    داخلی 307

    © کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)