پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
  • آرشیو مقالات
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • پوستر
  • ساختار سازمانی
  • کمیته علمی
جستجوی مقالات
poster

سومین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران

برگزار شده توسط: موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

تاریخ برگزاری : 27 بهمن 1400

برگزار شده توسط : موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو

1- روابط عمومی در متاورس: آنچه باید بدانیم

nipr-00200014    یحیی احمدی، مسعود کریم خانی

فناوری همواره به‌سرعت در حال رشد و تغییر بوده است. امروزه شاهد نوآوری‌هایی هستیم که قبلاً غیرقابل‌تصور بودند. پیشرفت‌های فناوری، فرصت‌ها و چالش‌های برابری را برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها ایجاد کرده است. همان‌گونه که شبکه‌های اجتماعی فرصت‌های برابری را برای ارتباط با مخاطبان هدف ایجاد کرد به‌نحوی‌که در سال 2020 میلادی بیش از نیمی از بودجه تبلیغات سازمان‌ها و کسب‌وکارها، صرف تبلیغ و...

دریافت مقاله کامل

2- مدیریت بحران در روابط‌عمومی

nipr-00320005    ابراهیم متین سیرت، ولی مهدی‌پور

تغییر ناگهانی شدید‌تر از حالت عادی و غافل‌گیری تهدید‌آمیز از جمله معیارهای تعریف بحران هستند. گام اول در مدیریت بحران شناخت زمینه‌های بحران و گرد‌آوری اطلاعات در زمینه‌های شکل‌گیری یا احتمال حادث شدند بحران است که، نیاز به واقع‌بینی دارد تا خوش‌بینی . بروز بحران در جوامع و سازمان‌ها می‌تواند تابعی از شرایط ویژه، اضطراری و انحراف از برنامه‌های پیش‌بینی شده باشد. با این وجود معم و...

دریافت مقاله کامل

3- بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر حکمرانی خوب شهری با رویکرد هوشمندسازی شهری در اصفهان

nipr-00060009    فرحناز مصطفوی کَهنگی، رزیتا توکلی فارسانی، مژده عینی

شهر به عنوان خاستگاه تمدن بشري همواره مورد توجه نظريه پردازان علوم مختلف بوده است. فضاي پيچيده شهر، انسان هاي انديشمند را براي رهايي از مشكلات و نارسايي ها در رسيدن به حد متعالي زندگي به فكر اصلاح و ايجاد ساختارهاي جديد شهري وادار نموده است در هزاره سوم، فن آوري اطلاعات به عنوان عمده ترين محور تحول و توسعه در جهان منظور شده و دستاوردهاي ناشي از آن با زندگي مردم عجين گرديده است. و...

دریافت مقاله کامل

4- هنر و روابط عمومی

nipr-00860012    مژگان نادری

چکیده در این مقاله ارتباط هنر و روابط عمومی و ضرورت و اهمیت ارتباط روابط عمومی و هنر مورد مطالعه قرار گرفته است. هدف از این مطالعه الزام وجود هنر در روابط عمومی همچنین لزوم روابط عمومی در هنر و جدایی ناپذیر بودن و در ارتباط بودن آنهاست. روش تحقیق در این مطالعه جستجو در پایگاههای مختلف، کتب، نظریه ها و مطالعات صورت گرفته می‌باشد. در این تحقیق نتیجه می‌گیریم علم و هنر جدایی نا و...

دریافت مقاله کامل

5- روابط عمومی در بحران: تاثیر کرونا بر جایگاه روابط عمومی

nipr-00200008    یحیی احمدی، مسعود کریم خانی

در گذشته عناوین عصر حجر، دوره رنسانس و قرون‌وسطی باهدف نشان دادن «تغییرات اجتماعی چشمگیر» انتخاب شده‌اند و امروزه همه‌گیری جهانی کرونا خط تقسیمی منظم برای نام‌گذاری دوره «پیش از کرونا» و «پساکرونا» ایجاد کرده است. کرونا اصولی را که ما بدیهی می‌انگاشتیم تغییر داده است. موفقیت و توانایی شروع مجدد فرآیندها در دوران همه‌گیری کرونا، منوط به شیوه‌های عملیاتی بازتعریف شده و نگرانی واق و...

دریافت مقاله کامل

6- تاثیر رسانه های اجتماعی بر گسترش باور پذیری و اعتمادسازی در واکسیناسیون عمومی بیماری های همه گیر (مطالعه موردی واکسیناسیون کووید-19)

nipr-00040004    فرحناز مصطفوی کهنگی، سیده مریم نژاد مرعشی، منصوره رضوانی اصل

براي موفقیت جوامع در كنترل بیماری های واگیردار به خصوص در زمینه دریافت واکسیناسیون، اعتماد عمومی امری ضروري است و در این راستا در این مقاله به تاثیر رسانه های اجتماعی بر گسترش باور پذیری و اعتمادسازی در واکسیناسیون عمومی بیماری های همه گیر (مطالعه موردی واکسیناسیون کووید-19) پرداخته شده است. مطالعه حاضر به صورت پیمایشی و مقطعی ( آذر و دیماه 1400) در موج پنجم كروناویروس (سویه د و...

دریافت مقاله کامل

7- نقش کمپین روابط‌ عمومی اجتماعی در ترویج آموزش پایدار در مدیریت شهری

nipr-00920015    علیرضا شاهمیرزاد

این مقاله ویژگی‌های کمپین اجتماعی روابط عمومی با هدف افزایش آگاهی شهروندان در محیط شهری را نشان می‌دهد. برای اولین بار کمپین های روابط عمومی مربوط به تزیین محیط شهری اختصاص‌داده‌شده به رویدادهای یاد بود، اقدامات حفاظت از محیط‌زیست و مسائل اجتماعی از موضع آموزش برای توسعه پایدار مورد بررسی قرار گرفته ‌است. منطقه شهری دلالت بر تشویق محیط‌های تجدید شده، نوسازی شده، تغییر یافته، تج و...

دریافت مقاله کامل

8- نقش و مسئولیت رسانه‌های جمعی در مدیریت بیماری کرونا

nipr-00880013    علی انوار، محمد سلطانی فر، مریم آقازاده

رسانه‌هاي ارتباطی ضمن افزایش انعطاف پذیري افراد، سطح قابلیت انطباق آنها را با موقعیت‌هاي جدید افزایش می دهد و باعث کاهش پای‌بندي افراد به سنتهاي معارض با جامعه مدرن و گرایش جامعه از کنش عرفی به کنش خردگرایانه می شود و اسباب بسط و گسترش دموکراسی، حوزه عمومی و جامعه مدنی را فراهم می‌سازد. ویروس کرونا شرایطی را به وجود آورده است که فاصله با انسان‌ها، فاصله با طبیعت و فاصله بـا اشی و...

دریافت مقاله کامل

9- نقش رسانه های جهان و ایران در افزایش آگاهی بهداشت عمومی، بحران و هراس های اجتماعی در طول همه گیری کرونا

nipr-00890016    مجید امینی خوراسگانی

امروزه شيوع كرونا ویروس تبدیل به یك بحران بزرگ جهاني شده است و همه كشورهای جهان از جمله ایران را درگير مشكلات خود نموده است. همه‌گیری کووید19 مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی متعددی را که از نقش قابل بحث رسانه‌ها ناشی می‌شود، برجسته می‌کند. رسانه ها نقش جهانی را در ردیابی و به روز رسانی بیماری کرونا از طریق داشبورد به روز رسانی زنده داشتند. رسانه‌های جمعی نقشی ضروری در دنیای امر و...

دریافت مقاله کامل

10- روابط عمومی و نقش آن در مدیریت بحران

nipr-00930017    مهدی هاشملو، مریم همتی

چکیده هدف اين مقاله، بررسي و واکاوی روابط عمومی و نقش آن در مدیریت بحران است. ايـن پژوهش به روش توصيفي-تبييني انجام شد و همچنین از روش مروری-کتابخانه‌ای برای واکاوی نقش روابط عمومی در مدیریت بحران استفاده شده است. یافته‌ها پژوهش نشان می‌دهد که اگر سازمانی بخواهد که در کار خود موفق باشد بشدت نیاز به یک واحد مستقل به نام روابط عمومی دارد. همچنین یکی از معضلات بشر عصر حاضر، رویدا و...

دریافت مقاله کامل

11- مطالعه موردی نحوه بازنمایی ظرفیت های کشاورزی ایران (گزارش های بخش خبری 21 شبکه اول سیما)

nipr-00190001    مهری مصور، محمد نیک ملکی، علی قنبری

بسیاری از صاحب نظران ارتباطات و رسانه و جامعه شناسان، رسانه ها را عامل تغییر اجتماعی می دانند و بر این باورند که رسانه ها در بازنمایی چشم انداز مناسب برای هدف گذاری، پیشرو بودن در شناسایی فرصت ها و تهدیدها نقش مهمی در نیازسنجی توسعه ای در فرآیند توسعه، ضمن جهت دهی به تصمیمات سیاست گذاران برای اتخاذ استراتژی مناسب، در تحقق توسعه همه جانبه در حوزه کشاورزی نقش اساسی می توانند ایفا و...

دریافت مقاله کامل

تماس با ما


 آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307

© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.1)