براي موفقیت جوامع در كنترل بیماری های واگیردار به خصوص در زمینه دریافت واکسیناسیون، اعتماد عمومی امری ضروري است و در این راستا در این مقاله به تاثیر رسانه های اجتماعی بر گسترش باور پذیری و اعتمادسازی در واکسیناسیون عمومی بیماری های همه گیر (مطالعه مو و...


برگزار شده توسط : موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
سومین کنفرانس بینالمللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
تاریخ برگزاری : 27 بهمن ماه 1400
فناوری همواره بهسرعت در حال رشد و تغییر بوده است. امروزه شاهد نوآوریهایی هستیم که قبلاً غیرقابلتصور بودند. پیشرفتهای فناوری، فرصتها و چالشهای برابری را برای سازمانها و کسبوکارها ایجاد کرده است. همانگونه که شبکههای اجتماعی فرصتهای برابری را و...
امروزه شيوع كرونا ویروس تبدیل به یك بحران بزرگ جهاني شده است و همه كشورهای جهان از جمله ایران را درگير مشكلات خود نموده است. همهگیری کووید19 مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی متعددی را که از نقش قابل بحث رسانهها ناشی میشود، برجسته میکند. رسانه ها ن و...
رسانههاي ارتباطی ضمن افزایش انعطاف پذیري افراد، سطح قابلیت انطباق آنها را با موقعیتهاي جدید افزایش می دهد و باعث کاهش پایبندي افراد به سنتهاي معارض با جامعه مدرن و گرایش جامعه از کنش عرفی به کنش خردگرایانه می شود و اسباب بسط و گسترش دموکراسی، حوزه و...
بسیاری از صاحب نظران ارتباطات و رسانه و جامعه شناسان، رسانه ها را عامل تغییر اجتماعی می دانند و بر این باورند که رسانه ها در بازنمایی چشم انداز مناسب برای هدف گذاری، پیشرو بودن در شناسایی فرصت ها و تهدیدها نقش مهمی در نیازسنجی توسعه ای در فرآیند توسع و...
در گذشته عناوین عصر حجر، دوره رنسانس و قرونوسطی باهدف نشان دادن «تغییرات اجتماعی چشمگیر» انتخاب شدهاند و امروزه همهگیری جهانی کرونا خط تقسیمی منظم برای نامگذاری دوره «پیش از کرونا» و «پساکرونا» ایجاد کرده است. کرونا اصولی را که ما بدیهی میانگاشت و...
تغییر ناگهانی شدیدتر از حالت عادی و غافلگیری تهدیدآمیز از جمله معیارهای تعریف بحران هستند. گام اول در مدیریت بحران شناخت زمینههای بحران و گردآوری اطلاعات در زمینههای شکلگیری یا احتمال حادث شدند بحران است که، نیاز به واقعبینی دارد تا خوشبینی و...
این مقاله ویژگیهای کمپین اجتماعی روابط عمومی با هدف افزایش آگاهی شهروندان در محیط شهری را نشان میدهد. برای اولین بار کمپین های روابط عمومی مربوط به تزیین محیط شهری اختصاصدادهشده به رویدادهای یاد بود، اقدامات حفاظت از محیطزیست و مسائل اجتماعی از و...
شهر به عنوان خاستگاه تمدن بشري همواره مورد توجه نظريه پردازان علوم مختلف بوده است. فضاي پيچيده شهر، انسان هاي انديشمند را براي رهايي از مشكلات و نارسايي ها در رسيدن به حد متعالي زندگي به فكر اصلاح و ايجاد ساختارهاي جديد شهري وادار نموده است در هزاره و...
چکیده هدف اين مقاله، بررسي و واکاوی روابط عمومی و نقش آن در مدیریت بحران است. ايـن پژوهش به روش توصيفي-تبييني انجام شد و همچنین از روش مروری-کتابخانهای برای واکاوی نقش روابط عمومی در مدیریت بحران استفاده شده است. یافتهها پژوهش نشان میدهد که اگر س و...
چکیده در این مقاله ارتباط هنر و روابط عمومی و ضرورت و اهمیت ارتباط روابط عمومی و هنر مورد مطالعه قرار گرفته است. هدف از این مطالعه الزام وجود هنر در روابط عمومی همچنین لزوم روابط عمومی در هنر و جدایی ناپذیر بودن و در ارتباط بودن آنهاست. روش تحقیق و...
تماس با ما
آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307
© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)