پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی

برگزار شده توسط : دانش پژوهان


چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران

تاریخ برگزاری : 22 تير ماه 1402


1- بررسی نقش سرمایه اجتماعی با توسعه پایدار شهری (مطالعه موردی: استان خوزستان)

nipr4-00520010   

توسعه سریع شهری در چند دهه اخیر بر ابعاد مختلف زندگی انسان تاثیر گذاشته است و سبب ناپایداری انسانها و محیط زیست گردیده است. در این مقاله درصدد بررسی نقش سرمایه اجتماعی بر توسعه پایدار شهری در میان جمعیت شهری بالای 25 سال استان خوزستان هستیم. برای برر و...

دریافت مقاله کامل

2- تاثیر فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها (مطالعه موردی: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان‌های فارس و بوشهر)

nipr4-00490009   

شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین وسایل ارتباط جمعی در دنیای امروز محسوب می‌شوند که امروزه به عنوان رسانه‌های فراگیر و در دسترس عموم فعالیت می‌کنند و بخش زیادی از فعالیت اطلاع‌رسانی رسانه‌ها و روابط‌ عمومی از این طریق ان و...

دریافت مقاله کامل

3- رابطه بین روابط عمومی الکترونیک در سازمان با عملکرد سازمان در شهرداری ها

nipr4-00470004   

روابط عمومی ها نقش مهم و کلیدي در برخورد با مخاطبان یک سازمان دارند و استفاده از فناوري هاي نوین ارتباطی و اطلاعاتی سبب ارتقاء سطح کیفی و کمی کارکردها در حوزه فعالیت روابط عمومی شده است. تأکید بر فن آوري اطلاعات، ابزاري براي رفع نیازهاي مخاطبان و ارا و...

دریافت مقاله کامل

4- روابط عمومی در شهرهای هوشمند و ارتقا سلامت و رفاه اجتماعی

nipr4-00390012   

شهرهای هوشمند از فناوری برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان خود استفاده می کنند. این فناوری می تواند در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل، انرژی، ایمنی، سلامت و محیط زیست استفاده شود. روابط عمومی در این شهرها، عمل برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی برنامه هایی و...

دریافت مقاله کامل

5- ارتقا سلامت از طریق دانایی

nipr4-00390018   

In today s fast-paced and information-driven world, where knowledge reigns supreme, the pursuit of promoting and upholding optimal health entails more than just easy access to accurate facts and figures. It necessitates the cultivation of a discernin و...

دریافت مقاله کامل

6- هوش مصنوعی و آینده روابط عمومی:قوتها ، ضعفها ،تهدیدها و فرصت‌ها

nipr4-00540019   

آگاهی و اطلاع‌رساني در دنياي مدرن امروز به عنصري قوي در تقويت برنامه‌هاي سازماني تبدیل شده است و دستيابي عمومی و تخصصی به زوایای پنهان عملکرد یک مجموعه، از مهم ترین مقاصد و اهداف ارگان‌های وابسته به آن مجموعه به شمار مي‌رود در دنياي حاضر این امر بر ع و...

دریافت مقاله کامل

7- روابط عمومی هوشمند

nipr4-00650027   

The core of the interaction of the organization or institutions is public relations. In fact, this part of the institutions by spreading news and information, and communicating with various users in an organizational and organizational way, is trying و...

دریافت مقاله کامل

8- نقش فناوری‌های نوین رسانه در اقتصاد کشور

nipr4-00380029   

پیشرفت فناوری اطلاعات ودر کنار آن تکنولوژی رسانه‌، باعث ایجاد شکل نوینی از اقتصاد به نام اقتصاد رسانه شده است. اگر چه این مفهوم، چندان واژه جدیدی نیست با این حال در سال های اخیر و با گسترش رسانه‌های آنلاین به عنوان ابزارهای اطلاع رسانی مدرن، اهمیت دو و...

دریافت مقاله کامل

9- نقش مدیریت رسانه های اجتماعی در گسترش فرهنگ رسانه

nipr4-00380002   

فرهنگ ، شکلی از فعالیت بسیار مشارکتی است که در آن مردم جوامع و هویت خود را می سازند. فرهنگ به افراد شکل می دهد و باعث پرورش ظرفیت های آنها برای گفتار، عمل و خلاقیت می شود. فرهنگ رسانه ای نیز در این فرآیندها دخیل است و از آنجا که افراد زمان زیادی از ر و...

دریافت مقاله کامل

10- روابط بین استفاده از شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در مطالعه شرکت نورنگار

nipr4-00410003   

تحولات زیادي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات رخ داده و در طی زمان استفاده از نوآوريهاي جدید گسترش یافته و سازمانهاي مختلف را بر آن داشته تا خود را با شرایط نوینی که رقابت را تشدید کردهاست هموار سازند. مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتري یک فلسفه و است و...

دریافت مقاله کامل

11- رهبری دیجیتال در روابط عمومی ها و سازمانهای رسانه ای

nipr4-00740033   

هر روز که می گذرد به تعبیر مک لوهان در خصوص دهکده جهانی نزدیک تر می شویم و این مفهوم با مصداقهایی عینی بیش از پیش برایمان ملموس تر می گردد. مشاغل، ابزارها و حتی هویت ها دستخوش تغییر جدی و چالشی می شوند. دهکده جهانی که بر بستری دیجیتالی درحال ایجاد و و...

دریافت مقاله کامل

12- بررسی چالش ها و موانع نهادینه سازی رسانه اجتماعی در سازمان های دولتی

nipr4-00550013   

رسانه های اجتماعی به منبع سازمانی مشترک دولت ها و ادارات دولتی در زمینه های مختلف تبدیل شده اند. با این حال، درک موانع نهادینه سازی رسانه های اجتماعی در مدیریت دولتی باید توسعه یابد. هدف از مقاله بررسی چالش ها و موانع نهادینه سازی رسانه اجتماعی در سا و...

دریافت مقاله کامل

13- نقش روابط عمومی و ارتباطات در کنترل تورم نظام سلامت

nipr4-00390021   

در جهانی که به سرعت در حال تغییر و تحول است، نظام‌های سلامت با چالش‌های جدیدی مواجه هستند. ازجمله این چالش‌ها می‌توان به تورم اقتصادی اشاره کرد که می‌تواند تأثیرات عمیقی بر سلامت جامعه داشته باشد. ازاین‌رو، اهمیت تجارب و مفاهیم مدیریت تورم در نظام سل و...

دریافت مقاله کامل

14- روابط عمومی و هوش مصنوعی: یک رابطه در حال ظهور

nipr4-00700030   

روابط عمومی یک رشته تخصصی است که به برقراری ارتباط با عموم مردم می‌پردازد. با پیشرفت هوش مصنوعی، این رشته نیز در حال تغییر است. هوش مصنوعی می‌تواند به کارشناسان روابط عمومی کمک کند تا کار خود را کارآمدتر و موثرتر انجام دهند. هوش مصنوعی می‌تواند در رو و...

دریافت مقاله کامل

15- نقش های ارتباطات در روابط محیط زیست و انسان و تغییرات آنها با فناوری اطلاعات و ارتباطات

nipr4-00430007   

Abstract: Communication is a key element that defines and actualizes the environment by enabling human environment relations (HERs). Communication patterns increase and diversify with more complex and dense organized living systems such as urban en و...

دریافت مقاله کامل

16- شناسایی عوامل اقتضایی تاثیر گذار بر مدیریت رسانه

nipr4-00380028   

رسانه‌ها با ایجاد تحول در ارزش‌ها، باورها و اعتقادات ، ادراک و تصاویر و ذهنیات جامعه زمینه را برای اقناع پذیرش فراهم می کنند و نقش مهمی در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور ایفا می‌کنند. پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل اقتضایی تاث و...

دریافت مقاله کامل

17- چرایی تاثیر اهمیت روابط عمومی بر شاخص های اقتصادی شرکت ها (مورد پژوهش: شرکت برق منطقه ای خراسان)

nipr4-00640025   

امروزه نقش ارتباطات و روابط عمومی دراستراتژی سازمان، نقشی موثرقلمداد می‌شود و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت‌های علمی و حرفه‌ای از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات قلمداد می شود. روابط عمومی صاحب سبک، به عنوان حلقه و...

دریافت مقاله کامل

18- ارتباطات بازاریابی دیجیتال

nipr4-00380001   

گسترش فناوری اطلاعات تحولات زیادی بر بخش های مختلف از جمله حوزه بازاریابی و تبلیغات ایجاد نموده است و باعث اضافه شدن مفاهیمی چون بازاریابی دیجیتال به ادبیات حوزه بازاریابی شده است. پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباطات بازاریابی دیجیتال انجام شده است. این و...

دریافت مقاله کامل

19- شناسایی شیوه های موثر برای توانمندسازی کاربران برای ارتقای امنیت فرهنگی

nipr4-00720032   

This study aimed to identify the factors that affect the empowerment of social media users in the field of cultural security. To this end, 32 managers, experts, and professors of communication, media, cyberspace, cyber security, and culture were sele و...

دریافت مقاله کامل

20- بکارگیری اهداف هوش مصنوعی در ویژن های روابط عمومی

nipr4-00640023   

هوش مصنوعی چالش های جدیدی برای روابط عمومی ایجاد می کند که منشاء قدیمی دارند. ریشه های هوش مصنوعی به افسانه های یونانی و داستان های کهن مصری و چینی باز می گردد. هوش مصنوعی توجهات را در صنایع رو به گسترش (روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات) به خود جلب ک و...

دریافت مقاله کامل

21- عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی

nipr4-00640026   

روابط عمومی عبارت است از انتقال و تجزیه و تحلیل اطلاعات و نظرات مدیریت موسسه به مخاطبان آن و انتقال تجزیه و تحلیل اطلاعات و نظریه های این گروه ها به مدیریت به منظور ایجاد همسویی و هماهنگی در علایق و منافع. الگوهای فرهنگ سازمانی درکیفیت بهتر سرمایه ها و...

دریافت مقاله کامل

22- مروری بر اهمیت رفتار توده ای و توجه به آن در طراحی فضاهای عمومی شهری

nipr4-00510016   

محیط پیرامون، تاثیری شگرف بر رفتارهای افراد دارد. در حوزه شهرسازی و معماری، نوع اسکان و المان های توصیفی آن می تواند در سبک زندگی و شیوه تعاملات اجتماعی افراد در جامعه تاثیرگذار باشد. علاوه بر نوع و شکل مسکن، عوامل و شیوه های طراحی نیز در رفتار افراد و...

دریافت مقاله کامل

تماس با ما


 آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307

© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)