پورتال همایش ها و سمینارهای مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صفحه اصلی
  • سایت موسسه
  • آرشیو مقالات
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد
  • ساختار سازمانی
جستجوی مقالات
poster

چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران

برگزار شده توسط: دانش پژوهان

تاریخ برگزاری : 22 تير 1402

برگزار شده توسط : دانش پژوهان

عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی

نویسندگان:

مجید تابنده

دانلود فایل
چکیده

روابط عمومی عبارت است از انتقال و تجزیه و تحلیل اطلاعات و نظرات مدیریت موسسه به مخاطبان آن و انتقال تجزیه و تحلیل اطلاعات و نظریه های این گروه ها به مدیریت به منظور ایجاد همسویی و هماهنگی در علایق و منافع. الگوهای فرهنگ سازمانی درکیفیت بهتر سرمایه های انسانی ،تولید بهتر، عملکرد مطلوبتر و اموزش کمک شایانی می کند. با توجه به اهميت عوامل ارتقای روابط عمومی در امر آموزشو ارتقای شرکت اين مطالعه با هدف شناسایی عوامل موثر بر ارتقای روابط عمومی در شرکت ها انجام شد. روش پژوهش در اين مقاله توصيفي (تحليل اسنادي) مي باشد. ابزار گردآوري اطلاعات فرم هاي فيش برداري و كتابخانه اي است. در اين مقاله درباره الگوی های مهم از قبیل تقویت ارزش‌ها و فرهنگ‌های سازمانی در محیط کار ،استفاده از ابزارهای مختلف برای اطلاع رسانی به موقع ،ایجاد تعامل و همکاری فعال با مطبوعات و رسانه‌ها ،انتقال انتقادات و پیشنهادات به مدیران و ارائه بازخورد به کارکنان ،برگزاری جلسات داخلی بین کارکنان و مدیران به صورت ماهیانه ،ارائه داستان‌ موفقیت و تجربه‌های کارمندان سازمان ،برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارمندان روابط عمومی ،مشخص‌کردن دقیق وظایف و مسئولیت‌‌های بخش روابط عمومی مورد بحث قرار گرفت.

کلیدواژه‌ها

روابط عمومی، تجزیه و تحلیل اطلاعات، ارتقا، فرهنگ سازمانی

لینک ثابت

برای لینک‌دهی به این مقاله از آدرس زیر استفاده نمایید:

https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr4&aid=58606
نحوه استناد به مقاله

برای ارجاع در منابع از عبارت زیر استفاده کنید:
تابنده، مجید، 1402، عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی، چهارمين كنفرانس رويكردهاي نوين روابط عمومي ايران، https://con.daneshpajoohan.ac.ir/fa/archive_index.php?c=nipr4&aid=58606

OpenAccess
مقاله فوق علاوه بر این پایگاه در پایگاه OpenAccess.ir نیز نمایه شده است http://openaccess.ir/c/nipr4/paper_58606
مشاهده همه مقالات رویداد Poster
دیگر مقالات این رویداد:
  • روابط بین استفاده از شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در مطالعه شرکت نورنگار

    شبنم درخشان

  • مروری بر اهمیت رفتار توده ای و توجه به آن در طراحی فضاهای عمومی شهری

    محمد فرید فریرزاده، روح اله رحیمی

  • بکارگیری اهداف هوش مصنوعی در ویژن های روابط عمومی

    مجید تابنده

  • هوش مصنوعی و آینده روابط عمومی:قوتها ، ضعفها ،تهدیدها و فرصت‌ها

    دکتر سید رضا نقیب السادات، فرزانه کوهی

  • نقش فناوری‌های نوین رسانه در اقتصاد کشور

    محمدعلی قادری، غلامرضا رحیمی

  • شناسایی عوامل اقتضایی تاثیر گذار بر مدیریت رسانه

    محمدعلی قادری، مسعود بهرام ارجاوند

تماس با ما


 آدرس دبیرخانه:
اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح
تلفن تماس:
19- 37779914 (031)
داخلی 307

© کلیه حقوق متعلق به مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.1)